Reacties

Reacties

Lees Interacties

Reacties

  1. Vivian zegt

    Ik heb via Yvonne voor het eerst kennisgemaakt met deze vorm van therapie, deze EMDR.
    Yvonne is een top therapeut en deze therapie is echt haar expertise maar meer nog haar passie. Het ondersteunen van mij in een lastige periode in mijn leven heeft mij toch weer in een positieve flow gebracht en dat was nodig.
    Naast haar professionaliteit is Yvonne een echt mensen- mens. Heeft ze oprechte aandacht en interesse in mij als haar “patient”. Ik kan haar als therapeut en de door haar voorgestelde therapie alleen maar warm aanbevelen.
    Dank je wel voor al je hulp en steun Yvonne.

  2. Harrie S zegt

    Graag wil ik mijn erkentelijkheid en dankbaarheid uitspreken over de dienstverlening van deze hulpverlener .
    Gedurende de ziekte van mijn vrouw, en later na haar overlijden, heb ik bijzondere fijne gesprekken mogen voeren.
    Niet alleen een warme schouder maar vooral ook rake woorden hebben mij door deze bijzonder lastige periode in mijn leven geholpen , en ook na het overlijden heb ik nog met regelmaat contact
    Zeer aan te bevelen

  3. VB zegt

    Ik heb veel behandelingen gehad voor mijn dips en lichamelijk klachten . Maar weinig resultaat. Na mijn hartfalen ben ik via het ziekenhuis bij Yvonne terecht gekomen. Ik geloofde er eigenlijk niet in.
    Zij heeft ontdekt dat ik met een trauma zat en die behandelt met succes na 5 keer. Super !! Voel mijn nu een heel ander mens.. Bedankt

  4. M.P. zegt

    Ik ben Yvonne dankbaar voor de inzichten die ze mij heeft helpen vinden. Mijn zelfbeeld is (blijvend) drastisch verbeterd. Ik durf meer voor mezelf op te komen en ben vriendelijker geworden tegen mezelf. Ik was ook altijd sterk aangedaan door vervelende meningen van anderen. Dankzij Yvonne heb ik geleerd dat het eigenlijk niet de mening / kritiek is van een ander is die me raakt, maar dat ik onvoldoende vertrouwen heb in mijn eigen mening / visie. Nu ik dit begrijp kan ik terug makkelijker met anderen omgaan. Bedankt Yvonne!

  5. Melissa N zegt

    Danzij Yvonne ben ik hersteld van hartritmestoornissen en kom ik nu op voor mezelf. Een moeilijk en zwaar proces dat nodig was. Maar dat ik niet alleen had kunnen doen. Dank je wel Yvonne voor de inzichten. En jou liefdevolle aanpak.

  6. Sander zegt

    Yvonne is een heel lief, toegankelijk en professioneel persoon.
    Sessies zijn in een fijne, rustige omgeving.
    Zeer tevreden….

  7. D. zegt

    Ze is behulpzaam en staat altijd klaar om te zoeken naar de juiste weg voor jou in jouw proces. Ze denkt met je mee en laat aan jou de ruimte voor zeggenschap. Het is een samenwerking en dat heb ik als belangrijk en erg nuttig ervaren. Ik voelde me daardoor en door haar als persoon gerespecteerd en serieus genomen. Ze is oprecht en echt begaan met jou als cliënt.
    Eveneens is ze reflectief naar zichzelf als professional, hetgeen erg waardevol en belangrijk is. Mede hierdoor is ze heel toegankelijk om te bespreken hoe jij het in therapie ervaart.

  8. I. G. zegt

    Door een burn-out en trauma als kind bij Yvonne terechtgekomen. Ik voelde me direct op haar gemak bij haar, wat een warme vrouw! Na enkele sessies EMDR heb ik het trauma meer een plaats kunnen geven en kan ik er gemakkelijker over praten dan vroeger, zonder in tranen uit te barsten. Ik raad haar aan iedereen met een trauma aan!

  9. Trudie zegt

    Ben zo op mijn gemak bij haar. Heeft mijn ogen over mijn trauma’s geopend en mij de middelen aangegeven om er mee om te gaan. Gaat nu veel beter met mij en ben haar daar eeuwig dankbaar voor ..

  10. Miranda Pani zegt

    Een psycholoog met écht hart voor de mens in zijn totaal! Wat ben ik ongelooflijk blij en dankbaar dat ik bij Yvonne terecht ben gekomen. Vanaf het allereerste moment voelde ik me enorm gehoord en begrepen. Ze is een ontzettend lief en warm mens bij wie je je direct op je gemak voelt.Wat haar voor mij zo bijzonder maakt, is haar menselijke benadering. Ze luistert zonder oordeel, leeft oprecht met je mee en maakt altijd de tijd voor je. Je bent bij haar geen nummertje; ze kijkt echt naar jou als persoon. Dankzij haar deskundigheid, fijne inzichten en praktische handvatten heb ik enorme stappen kunnen zetten.Ze is betrokken, geduldig en deskundig. Ik kan haar aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar professionele hulp in een veilige en warme omgeving. Een absolute aanrader!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *